Хоча постанова уряду про карантин змінило нашу виробничу діяльність, ТОВ «Бруклін-Київ» повідомляє вам, що наша компанія продовжує працювати кожен день, пропонуючи вам ті ж якісні послуги, які ви отримували до теперішнього часу. Тому що ваше благополуччя є нашим єдиним пріоритетом.
Відповідно до протоколів дій, встановленими Міністерством охорони здоров'я, наша методологія роботи трохи змінилася, щоб забезпечити здоров'я і цілісність всіх наших працівників. Багато з них продовжують виконувати свою роботу зразково і самовіддано через телефонію та інтернет.
Щоб спростити і оптимізувати нашу повсякденну роботу в цих виняткових обставинах, в ТОВ «Бруклін-Київ» ми оснастили наш офіс і персонал усіма цифровими інструментами, щоб ефективно і тісно обслуговувати вас.
Підтримка контакту з вами, який підтримував нас протягом багатьох років, - це перша мета, яку ми поставили перед собою в цій новій дорожній карті. Нам цікаво почути вашу думку. Вчіться разом з кожним жестом або ідеєю дивитися в майбутнє без страху.
Ось чому ми зміцнили наші канали зв'язку, щоб ви могли передавати фахівцям будь-яке питання або пропозицію, яке ви розглядаєте, по звичайній електронній пошті або телефону. Ви також можете зв'язатися по електронній пошті info@brooklyn.kiev.ua або по телефону служби підтримки клієнтів: (+38) 048 729 38 48, де наша команда вирішить будь-які ваші питання або запити.
Це інструменти, які наші фахівці використовують кожен день, щоб допомогти вам у всьому, що вам потрібно.
Немає більшої перемоги, ніж йти разом з твердим і рішучим кроком.
Давайте рухатися далі!